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Order Confirmation

- Once your order has been placed an order confirmation will be sent to the email address provided at checkout. The order confirmation acts as an invoice and includes your order number and relevant details. If you’ve received your order confirmation and have any concerns, please contact us before the item is shipped and we will be happy to help you make modifications.


Order Processing

- Once your order is placed, a standard processing time of up to 2 business days is required before the order is shipped out.


Checking Your Order Status

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- Click on the Snowman icon at the top right, the order will be marked on the left as either In Process, Shipped or Received.




Payment Method


for Korean Customers(₩)

- 신용/체크카드

- 계좌 이체

- 휴대폰 결제

- 가상 계좌

- 무통장 입금

- 네이버 페이

- 카카오 페이 - not available yet


for International Customers($) - not available yet

- Visa

- MasterCard

- JCB

- American Express

- Paypal


Personal Information

- We keep your personal data private and confidential and only give it out with your consent or if legally permitted to. For further details, please visit our Privacy Policy.




Shipping


Shipping Information

- You will receive an e-mail with your shipment’s tracking information one 1 business day after your order has been shipped, allowing you to keep tabs on the progress of your delivery.


Domestic Shipments (in South Korea)

- ₩2,500의 기본 배송료, 제주도를 포함한 도서/산간지역은 ₩2,500의 배송료가 추가로 발생합니다.

- ₩200,000 이상 구매 시 무료배송의 혜택을 드립니다.


International Shipments - not available yet




Returns & Refunds


반품 정책

- 반품 정책은 제품을 배송 받은 날로부터 7일간 지속 됩니다. 배송 후 7일이 경과한 후에는 반품과 환불이 불가한 점 양해 부탁드립니다.

- 원활한 반품 처리를 위해 제품을 배송 받은 날로부터 5일 이내에 Q&A 게시판에 반품과 환불 의사를 밝혀 주시길 바라며, 이후 고지 받은 주소로 7일 이내(제품을 배송 받은 날로부터)에 제품을 반송해주시길 바랍니다.

- 반품시 제품은 입거나 쓰이지 않은 상태, 훼손되지 않은 상태, 택이 부착 되어 있는 상태로 반송해주셔야 합니다.

- 제품을 받았던 상태 그대로 반송 부탁드립니다. 정책에 부합하지 않는 반품 사항은 처리해 드릴 수 없는 점 양해 부탁드립니다.

- 빈번하게 반품을 한 계정은 자동 시스템에 의해 계정이 차단되거나 이후 구매가 처리되지 않을 수 있는 점 양해 부탁드립니다.

- 반송시 배송료를 부담해주셔야 하며 이는 환급되지 않는 점 유의 부탁드립니다.

- 오배송 또는 훼손된 제품을 받으신 경우, 최대한 빠르게 무료 반송을 처리해 드리겠습니다.


환불

- 반송된 제품의 상태를 체크하고 반품이 승인 되면 결제 하셨던 지불 방법으로 환불을 처리하여 확인 이메일을 발송 드립니다. 이 과정에서 최대 5 영업일이 소요 될 수 있으며, 거래하신 금융기관의 처리 방법에 따라 추가적인 기간이 필요할 수 있습니다.

- 배송료는 환불되지 않습니다.

- 무료 배송 제품의 경우 배송료를 제외한 금액이 환불 처리 됩니다.


Returns Policy

- Our return policy lasts 7 days. If 7 days have gone by since you received the item, unfortunately we can’t offer you a refund.

- Please indicate your intention to return&refund on the Q&A board within 5 days of receipt and return the items to the address we notified you within 7 days.

- Items must be returned unworn, undamaged and unused, with all tags attached and the original packaging included.

- Please take care when trying on your purchases and return them in the same condition you received them. Any returns that do not meet our policy will not be accepted.

- Frequent returns made from the same account will automatically be flagged in our system. If we notice that our return policy is being abused, we may take action in the form of blocking an account and/or cancelling future orders.

- You will be responsible for paying for your own shipping costs for returning your item and it's non-refundable.

- In the case of misdelivery or defective products, we will help you with the quickest free return.


Refunds 

- Once the returned item has been quality checked and approved, we will issue a refund to the original method of payment and a confirmation e-mail will be sent to you. Please note that it can take up to 5 business days to process the refund. It may take your financial institution additional time to process the transaction and update your bank statement.

- Shipping fees will not be refunded.

- Free shipping items will be refunded excluding shipping charges.




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